آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

درصورت در دسترس نبودن www.ssn2.blogsky.com

آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

درصورت در دسترس نبودن www.ssn2.blogsky.com

ابلیسک عظیم

شبکه سوم سیما در قالب یک فیلم سینمایی 6 مرتبه ابلیسک عظیم شهر بوستن را به تصویر کشید.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی شهر ماجرای یک گروه تبهکار سارق بانک است که به خودروهای حمل پول در بوستن دستبرد میزنند. پلیس در صدد است آنها را به دام بیاندازد ولی همکاری گروهی از تبهکاران باتجربه سابقه دار به عنوان حامیان گروه اجرای عملیات سبب شده است تهیه مدرک علیه سارقان به کار دشواری تبدیل شود. با این حال تلاش و پیگیری اف بی آی به عنوان نماد و سمبلی از حاکمیت بوستون نتیجه میدهد و سارقان به دام می افتند.
تکنیک استفاده از نمای ساختمان‌های مشهور دولتی و سمبلهای معماری شهر به عنوان نماد حاکمیت و دولت در سیر داستانِ فیلم های امریکایی به یک قاعده هنری تبدیل شده و بارها در تولیدات گوناگون به کار رفته است.

 

اما عجیب این است که اینبار نماد فراماسونری ابلیسک به عنوان نمادی از اف بی آی و دولت امریکا به عنوان جبهه مثبت و قهرمانانه داستان، از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. در تدوین فیلم سینمایی شهر نماد ابلیسک به شکلی گنجانده شده است که به عنوان سمبلی برای معرفی قهرمانان دولتی داستان درک می‌شود.

 


مسؤولان تهیه فیلم های خارجی شبکه سه در حالی به چنین اقدامی دست زده اند که برخی شنیده ها از ابلاغیه ای به همه واحدهای رسانه ملی جهت پرهیز از به کارگیری نمادهای فراماسونری و شیطان پرستی از ابتدای سال 89 خبر می‌‌‌دهد.

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد