آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

درصورت در دسترس نبودن www.ssn2.blogsky.com

آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

درصورت در دسترس نبودن www.ssn2.blogsky.com

به بهانه شنبه اخرسال



سلام

 شنبه آخر ساله چیزی به رسیدن بهار و آغاز سال جدید باقی نمونده.سال نو رو به همتون تبریک

 میگم و امیدوارم براتون سر شار از شادی و موفقیت باشه

راستش سال 1389 برام اصلا سال خوبی نبود پر از لحظات غمگین پر از دلواپسی و

 دلتنگی.شاید سال 89 غمبار ترین قسمت زندگیم بود با ی عالمه حوداث تلخ...

اما در بین تمام این تلخی ها لحظات شیرینی هم وجود داشت

لحظاتی که نشان ازتجربه جدید هست

یه لحظه چشمامو بستم و گفتم:

خدایا چقدر مهربون و بزرگی.

ای کاش اونقدر ایمانم قوی بود که تو لحظات تلخ زندگیم هم

باز حضور خدا و بزرگیشو فراموش نمیکردم.

چقدر امسال سخت گذشت... چقدر سخت که حتی باورش برام مشکله

به راستی چرا این گونه گذشت این یکی از اساسی ترین سوالاته ذهنمه که هزارتا چرا دیگه هم پشتشه

عجیب سخت گذشت!اما میخوام از همه ی دوستان خوبم فامیل وآشنا مخصوصا آقا کاظم وعلی آقا وحاجی و پدرومادرم همه وهمه که تو لحظات سخت

 زندگیم تنهام نذاشتن و سنگ صبورم بودن تشکر کنم.

دلم میخواد سال جدید رو به دشمنام هم تبریک بگم! به اوناکه چشم دیدنمو ندارن برام پاپوش درس میکنن که به هرنحوی زمینم بزنن و بهشون بگم

که سال جدید اگر چه دوستی من با شما رو نمیبینه اما باز وجودتون

باعث میشه زندگی من هیجانشو از دست نده!

سال 89 سال عجیبی بود با اینکه اشک ها و رنجهای زیادی واسه من داشت ولی

 باعث شد من بیشتر خودمو بشناسم آدمای اطرافمو اونا که سفرمحبت آغاز میکنن اما میون راه کم میارن و درکم از زندگی و

محیط اطرافم بیشتر بشه.احساس میکنم بیشتر

کنترل زندگیم در دستم هست.

میخوام امید داشته باشم

امید داشته باشم که 90 پر از شادی باشه دیگه دلم نشکنه

دیگه بدونم محبت مرد وروانش شاد.

گرچه لحظات تلخ هم جزء جدایی نا پذیر زندگی هست.

به امیدظهور امام زمان که دنیاروپرازعدل و داد کنه که حساب  دشمنام وسپردم به آقا

دوستتون دارم

تعطیلات خوش بگذره!




نظرات 1 + ارسال نظر
احمد پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ http://behzadfarokh.blogfa.com

سلام
هر که در این بزم مقرب تر است/جام بلا بیشترش می دهند
سال خوبی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد