آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

درصورت در دسترس نبودن www.ssn2.blogsky.com

آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

درصورت در دسترس نبودن www.ssn2.blogsky.com

اشتباهات فردوسی پور

تمام اشتباهات فردوسی‌پور و برنامه 90
عادل فردوسی پور که به نظر می رسد این روزها رابطه اش با سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در بدترین حالت ممکن است، امتیازات این تیم را در جدول لیگ برتر وارد نمی کند.


 
برنا: عادل فردوسی پور که به نظر می رسد این روزها رابطه اش با سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در بدترین حالت ممکن است، در سایت برنامه 90 پیروزی تراکتورسازی برابر مس کرمان را در جدول لیگ برتر وارد نکرده و این تیم را پایین تر از پرسپولیس قرار داده است. 

البته اشتباهات سایت برنامه 90 تنها همین یک مورد نیست؛ وقتی نگاهی به اطلاعات تیم های لیگ برتر بیاندازیم، متوجه کهنه بودن اطلاعات آن می شویم؛ به عنوان نمونه در اطلاعات این بخش خسرو حیدری هنوز بازیکن استقلال است و تیمی مثل ابومسلم خراسان نیز در لیگ برتر حضور دارد!



یک سال قبل و درست در چنین روزهایی عادل فردوسی پور در حضور واعظ آشتیانی ( مدیرعامل وقت استقلال) اشاره به جدول لیگ برتر در سایت باشگاه استقلال داشت و اینکه در این جدول مسوولان سایت امتیازات و رده تیم سپاهان را درست محاسبه نکرده بودند. در آن زمان نیز روابط واعظ و قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان در بدترین حالت ممکن بود.
 
جالب اینکه حالا پس از یک سال چنین اشتباهی در سایت برنامه 90 رخ می دهد و فردوسی پور نیز امتیازات و جایگاه تراکتورسازی را درست محاسبه نمی کند.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
منبع:bornanews.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد