آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

درصورت در دسترس نبودن www.ssn2.blogsky.com

آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

درصورت در دسترس نبودن www.ssn2.blogsky.com

۱۸ راه آزاد برای ذخیره هر نوع ویدئویی از اینترنت

من به شخصه برنامه های تحت وب را بیشتر دوست دارم چون مجبور نیستید رایانه خود را به هم بریزید و سرعت آن را با نرم افزارهای مختلف پایین بیاورید.

سرویس های مجانی وب برای ذخیره ویدئو از سایت های به اشتراک گزاری ویدئو

ClipNabber به شما این اجازه را میدهد که با کپی کردن آدرس ویدئو در داخل آن , ویدئو ها را از YouTube, MetaCafe و دیگر سایت ها ذخیره کنید

به نظر میرسد هرکسی این روزها از سایت های به اشتراگ گزاری مانند YouTube , Google Video , MetaCafe , DailyMotion , Veoh , Break و هزاران سایت دیگر ویدئو ها را ذخیره میکند , تماشا میکند و به اشتراک می گزارد.
اگر شما بخواهید ویدئو را بر روی ipod خود تماشا کنید , آن را درون یک فایل معرفی پاورپوینت قرار دهید و یا حتی قبل از اینکه یک فایل ویدئو حذف شود آن را ذخیره کنید , این واقعا ضروری است که بدانید چگونه آن را دانلود کنید , تبدیل کنید یا این ویدئو ها را پخش کنید.
به طور کل دو راه برای ذخیره ویدئو از اینترنت وجود دارد و به همین علت من این مطلب را قسمت بندی میکنم : برنامه های تحت وب و برنامه های تحت دسکتاپ.من به شخصه برنامه های تحت وب را بیشتر دوست دارم چون مجبور نیستید رایانه خود را به هم بریزید و سرعت آن را با نرم افزارهای مختلف پایین بیاورید.

سرویس های مجانی وب برای ذخیره ویدئو از سایت های به اشتراک گزاری ویدئو

ClipNabber به شما این اجازه را میدهد که با کپی کردن آدرس ویدئو در داخل آن , ویدئو ها را از YouTube, MetaCafe و دیگر سایت ها ذخیره کنید.بعد از آن شما لینکی دریافت میکنید که توسط آن میتوانید ویدئو را بر روی رایانه خود , ipod , iphone یا هر پخش کننده دیگری ذخیره کنید.شما به یک پخش کننده FLV برای ویدئو های YouTube نیاز دارید که کار با آن بسیار ساده و سریع است.

Zamzar یک برنامه مجانی آنلاین تحت وب است که نه تنها ویدئو های اینترنت را به AVI , MPEG , 3GP , MP4 , MOV و غیره تبدیل میکند بلکه فایل های صوتی , تصویر و اسنادی را نیز تبدیل میکند.آدرس فایل را در داخل این برنامه کپی کنید و سپس آن را به فرمت دلخواه خود تبدیل کنید.

VideoDownloader یک extension فایرفاکس است , ولی همچنین به شما این اجازه را میدهد که آدرس را از خیلی سایت ها مانند Blip.TV , iFilm و حتی سایت های اجتماعی مانند MySpace را داخلش کپی کنید.شما همچنین میتواند یک پخش کننده FLV از سایتشان ذخیره کنید و فایل های ویدئو را با آن پخش کنید.

Vixy.net سایت دیگری است که نه تنها ویدئو های آنلاین را ذخیره میکند بلکه آنها را به فرمت های AVI , MOV , MP4 , 3GP یا MP3 تغییر میدهد. با استفاده از این سایت شما دیگر نگران ذخیره یک پخش کننده FLV نباشید چون شما میتوانید فایل را به فرمت های ویندوز تبدیل کنید ( درست مانند .(Zamzar

KeepVid همه سایت های اشتراک گزاری ویدئو را پشتیبانی میکند و تنها تفاوت این سایت این است که یک قسمت ویدئو های برتر دارد که میتوانیدسریع ویدئوهای پر بازدید را در سرتاسر وب ذخیره کنید.

Media Converter شبیه Zamzar و Vixy.net است ولی از شما میخواهد که یک حساب کاربری ایجاد کنید و با آن وارد سایت شوید. به نظر میرسد این سایت فقط ذخیره و تبدیل فایل های ویدئویی از YouTube را پشتیبانی میکند.شما همچنین میتوانید برنامه ذخیره ویدئو ی این سایت را ذخیره و استفاده کنید ولی فقط ۵ سایت را پشتیبانی میکند.

Hey! Watch یک سرویس تحت وب آنلاین است که ویدئو با فرمت های مختلف که شامل HD هم میشود را رمز گزاری میکند.شکل گرافیکی این برنامه بسیار زیباست و امکانات و ویژگی های زیادی در اختیار شما قرار میدهد مانند توانایی انتقال هر ویدئویی از وب مستقیما به یک سرور FTP یا یک محل نگهداری اطلاعات آنلاین.

YoutubeX , همانطور که از نام آن مشخص است امکان ذخیره ویدئو از YouTube را به شما میدهد.این برنامه فقط YouTube را پشتیبانی میکند ولی قابلیت های دیگری مانند پخش ویدئو در داخل سایت و پیدا کردن ویدئو های محبوب به صورت سریع را داراست.

VideoRonk در میان سایت های به اشتراک گزاری مختلفی مانند Google Video , YouTube , MetaCafe , DailyMotion برای پیدا کردن مشهورترین ویدئو ها در هر کدام از آنها جستجو میکند.شما میتوانید ویدئوها را بر روی این سایت مشاهده کنید و یا با فرمت flv ذخیره کنید.

VidDownloader در حدود ۱۰ سایت به اشتراک گزاری ویدئو را که شامل اصلی ترین آنهاست را پشتیبانی میکند و میتواند ویدئوها را با فرمت های Divx و AVI ذخیره کند.استفاده از آن بسیار ساده است و شما با انتخاب گزینه “Just audio” در صفحه ذخیره میتوانید صدای یک ویدئو را از ویدئو جدا سازید.شما نباید نگران داشتن یک پخش کننده FLV باشید چون ویدئو را به فرمت های ویندوز تبدیل میکند.

KCOOLONLINE , بر اساس انچه در وبسایتش آمده است بیشتر از ۹۸ سایت اشتراک گزاری ویدئو را پیشتیبانی میکند که شامل MySpace , CollegeHumor , iFilm و سایت های دیگر است.در آخر شما باید نام فایل ویدئویی که از YouTube با فرمت flv ذخیره کرده اید را باید تغییر دهید.

این سایت یک سایت خارجی است ولی استفاده از آن بسیار ساده است و اکثر سایت های اصلی را پشتیبانی میکند.شما میتوانید یک پخش کننده FLV از سایتشان برای پخش ویدئوهای YouTube ذخیره کنید.

DownThisVideo یک قسمت بسیار زیبا بالای سایت خود دارد که شما با کلیک بر روی آن میتوانید سریع ویدئوها را پیدا کنید.میتوانم به شما بگویم که بیشتر ژاپنی ها از این سایت استفاده میکنند چون بیشتر ویدئوهای مشهور آن Anime و غیره است.با این حال شما همچنان میتوانید از این سایت برای ذخیره ویدئوهای YouTube استفاده کنید.

ذخیره کننده های ویدئو برای دسکتاپ شما

۱- Orbit Downloader – این بهترین برنامه دسکتاپ برای ذخیره هرگونه رسانه اجتماعی از اینترنت است که من دیده ام. این برنامه میتواند ویدئو و موزیک را از MySpace , YouTube , Pandora , Rapidshare و تعداد بیشتری از این سایت ها ذخیره کند.این برنامه شکل ظاهری عالی ای دارد و از خود ردپای کمی به جای میگزارد.

۲- VDownloader – یک برنامه کوچک که میتواند ویدئو را از بسیاری از سایت ها ذخیره و به فرمت های AVI و یا MPG تبدیل کند.

۳- VideoDowmloader – یک گزینه اضافه کردنی مفید برای فایرفاکس است که بیش از ۶۰ سایت اشترک گزاری ویدئو را پشتیبانی میکند.این برنامه میتواند موارد دیگری در یک صفحه وب را مانند فیلم ها , MP3 ها , فایل های فلش و فیلمهای Quicktime را ذخیره کند.

۴- Ares Tube – یک برنامه ذخیره ویدئو مشور است که کار با آن بسیار ساده است.با وارد کردن آدرس ویدئو در این برنامه ویدئوی شما را میتواند به فرمتهای مختلفی مانند ipod , MP4 , MPG و غیره تبدیل کند.

۵- YouTubeGrabber – برنامه زیبایی نیست , فقط آدرس ویدئو را میگیرد و فایل را ذخیره میکند.هیچ گونه تبدیلی انجام نمیدهد و شما احتیاج به نصب یک پخش کننده FLV دارید تا ویدئوها را تماشا کنید.

۶- KeepV – ویدئوها را از YouTube , MySpace و Google ذخیره میکند و آنها را به MOV , 3GP , AVI , iPod و یا فرمت PSP تیدیل میکند.

با استفاده از یکی از ابزارهای فوق میتوانید ویدئویی که دلخواه شماست را ذخیره کنید ! من مطمئن هستم که انبار سرویس های وب و برنامه های دسکتاپ رشد خواهد کرد و در صورت نیاز این لیست به روز خواهد شد.

منبع: makeuseof.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد